Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Kuzjo N$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Kosar N. S. Recycling – principal tendency of environmental marketing development in Ukraine [Електронний ресурс] / N. S. Kosar, N. E. Kuzjo, Ju. R. Sokil // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 789. - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_789_9
| 2. |
Kuzjo N. E. The use of economic-mathematical modeling and modern technologies in the optimization of enterprise’s marketing distribution policy [Електронний ресурс] / N. E. Kuzjo, N. S. Kosar // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2014. - № 779. - С. 60-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2014_779_12 Проаналізовано основні підходи до формування каналів розподілу продукції підприємства, досліджено етапи розроблення стратегії каналу збуту. Проаналізовано сучасні тенденції у розвитку каналів збуту, які пов'язані з прямим маркетингом. Розглянуто процеси розроблення, ведення та використання баз даних покупців, постачальників і посередників з метою встановлення та розвитку контактів з ними, недоліки та переваги використання баз даних. Обгрунтовано доцільність використання економіко-математичного моделювання для оптимізації маркетингової політики розподілу.
|
|
|